Бухгалтерське обслуговування

Наші бухгалтера допоможуть визначитися з вигідною системою оподаткування, а юристи оперативно складуть всі необхідні документи.

Вартість бухгалтерського супроводу

  • Інформаційно-консультаційна підтримка
  • Розробка облікової політики
  • Онлайн доступ до бази 1С (цілодобово)
  • Створення резервних копій бази 1С, Medoc, створення Backup файлів та архівування
  • Супровід при отриманні сертифікатів, ключів ЕЦП і захищеного носія для зберігання ключів (звітність в електронному вигляді)
  • Кур’єрське супровід
  • Обробки первинних документів
  • Перевірка правильності первинної документації
  • Обробка прибуткової документації в 1С
  • Обробка видаткової документації в 1С
  • Виписка видаткових документів
  • Виписка та реєстрація податкових накладних
  • Робота з клієнт-банком
  • Нарахування заробітної плати
  • Розрахунок і інформування про податки
  • Аналіз і оптимізація податкових зобов’язань
  • Підготовка і здача звітності
від 1 400 / міс Платник єдиного податку, без ПДВ
від 2 400 / міс Платник єдиного податку, з ПДВ
від 3 200 грн / міс Загальна система оподаткування, без ПДВ
від 4 200 грн / міс Загальна система оподаткування з ПДВ
Замовити
Базова вартість розрахована з урахуванням 2-х найманих працівників, кадрові послуги за якими входять у вартість пакету.
  • Інформаційно-консультаційна підтримка
  • Онлайн доступ до бази 1С (цілодобово)
  • Обробка прибуткової документації в 1С
  • Обробка видаткової документації в 1С
  • Перевірка правильності первинної документації
  • Сортування і систематизація документів
  • Обробки первинних документів
  • Перевірка правильності первинної документації
  • Нарахування заробітної плати (доходу)
  • Розрахунок і інформування про податки
  • Підготовка і здача звітності
від 900 грн / міс Платник єдиного податку 1 групи
від 900 грн / міс Платник єдиного податку 2 групи
від 900 грн / міс Платник єдиного податку 3 групи не є платником ПДВ
від 1 800 / міс Платник єдиного податку 3 групи платник ПДВ
від 2 400 / міс На загальній системі оподаткування, не є платником ПДВ
від 3 000 грн / міс На загальній системі оподаткування, платник ПДВ
Замовити
Базова вартість розрахована з урахуванням 2-х найманих працівників, кадрові послуги за якими входять у вартість пакету.
  • Інформаційно-консультаційна підтримка
  • Супровід при отриманні сертифікатів, ключів ЕЦП і захищеного носія для зберігання ключів (звітність в електронному вигляді)
  • Обробки первинних документів
  • Перевірка правильності первинної документації
  • Обробка прибуткової документації
  • Обробка видаткової документації
  • Робота з клієнт-банком
  • Нарахування заробітної плати (при необхідності)
  • Розрахунок і інформування про податки
  • Аналіз і оптимізація податкових зобов’язань
  • Підготовка і здача звітності
від 150 грн / міс Платник єдиного податку 1 групи
від 200 грн / міс Платник єдиного податку 2 групи
від 350 грн / міс Платник єдиного податку 3 групи
від 400 грн / міс Юридична особа
Замовити

Як підключити

Наш менеджер зв’яжеться з вами
Підписання договра
Наші фахівці почнуть роботу

Бухгалтерське обслуговування від Аварім

Це технологічна, ефективна, корисна бізнесу бухгалтерія під професійним управлінням

Облік для бізнесу, а не бізнес для обліку

Бухгалтерські послуги для наших клієнтів ми будуємо за принципом оптимального співвідношення корисних результатів до затрачених ресурсів. Ми намагаємося, щоб облікові функції визначалися не тільки вимогами держави, а й Вашими бізнес-завданнями. Послуги ведення бухгалтерського обліку в нашому виконанні корисні насамперед бізнесу.

Ефективність облікових процесів

Мінімізуємо трудовитрати і вартість робіт на тих ділянках, де немає реальних податкових або фінансових ризиків для бізнесу. Скрізь, де можливо – автоматизуємо ручні операції: знижуємо трудомісткість, щоб надання бухгалтерських послуг були по кишені компаніям будь-якого масштабу.

Якісне управління бухгалтерської функцією

Докладні регламенти, інструкції, чек-листи під кожну задачу дозволяють нам не залежати від досвіду і бачення конкретного бухгалтера. Ролі та зони відповідальності поділені між профільними співробітниками, завдяки чому ніщо не залишається поза увагою, функції не дублюються, бухгалтерські ресурси використовуються оптимально.

Бухгалтерський супровід від Аварім

Що робите ви:

Протягом обумовленого часу ви збираєте всі документи, які приходять від клієнтів / постачальників в паперовому або електронному вигляді.

Що робимо ми:

З певною періодичністю (про дати домовляємося заздалегідь) наш кур’єр забирає ваші документи і доставляє до нас в офіс, після чого ми:

  • Перевіряємо правильність оформлення та відповідність первинних облікових і податкових документів (актів, накладних, рахунків-фактур, платіжних документів і т.п.) Вимогам законодавства
  • Надаємо вам письмову інформацію про відсутніх документах і (або) документах, що підлягають заміні у зв’язку з некоректним оформленням
  • Оцифровувати всі первинні документи і в електронному вигляді вводимо їх в бухгалтерську програму 1С
  • Приймаємо ці документи до обліку

Ваші дії:

Вибираєте один із запропонованих нами варіантів оптимізації податкового навантаження.

Наші дії:

  • Розробляємо і пропонуємо на вибір кілька варіантів оптимізації податкового навантаження вашого підприємства
  • За пару тижнів до здачі чергової податкової звітності повідомляємо вам розмір планованого податкового навантаження, а також пропонуємо варіанти її коригування з метою оптимізації податкових платежів
  • Після отримання від вас зворотний зв’язок щодо запропонованих варіантів податкової оптимізації робимо фінальний розрахунок податків і формуємо податкову звітність
  • Передаємо вам реквізити для сплати податків або самі готуємо платіжки в вашому клієнт-банку
  • Відправляємо вашу звітність

Ваші дії:

  • Повідомляєте нам про факти прийому на роботу і звільнення співробітників, їх лікарняних, відпустки і відрядження в поточному місяці
  • Напередодні розрахунку зарплати підтверджуєте табель робочого часу співробітників, підготовлений нами, і при необхідності вносите в нього коригування

Наші дії:

  • На основі надходить від вас інформації складаємо табель обліку робочого часу співробітників, і відправляємо табель вам на узгодження
  • Розраховуємо і нараховуємо зарплату – після вашого підтвердження табеля обліку робочого часу (виплачуєте зарплату самостійно або доручаєте нам)
  • Розраховуємо всі необхідні «зарплатні» податки (платите або самі по нашій докладної інструкції, або доручаєте сплату нам)
  • Формуємо і здаємо всю необхідну «зарплатну» звітність
Абонентське бухгалтерське обслуговування юридичних осіб передбачає консультаційну та експертну підтримку наших клієнтів. Це означає, що при виникненні у вас питань з бухобліку, податках, трудовому законодавству та ін. Ви звертаєтеся до персонального асистенту, який зв’яже вас з потрібним фахівцем.
Якщо, в свою чергу, у нас виникнуть якісь питання до вас: за документами, податків, оплату рахунків тощо. – ми з вами зв’яжемося заздалегідь позначених вами способом. Обіцяємо, часто турбувати не будемо.

Наша команда

Частка участі фахівців
у вашому обслуговуванні

Чим можуть бути вам корисні:

  • Перевіряють наявність необхідних первинних документів, виходячи з вимог законодавства до їх наявності та оформленню (допомагають зі збором / заміною / відновленням документів)
  • Проводять інвентаризацію і закриття взаєморозрахунків з постачальниками, покупцями та бюджетом
  • Формують якісну бухгалтерську базу
  • Проводять потрібні зміни в обліку
  • Готують коректну бухгалтерську і податкову звітність
  • Здають уточнені податкові декларації
Частка участі фахівців
у вашому обслуговуванні

Чим можуть бути вам корисні експерти:

  • стануть вашими вірними консультантами з бухобліку та оподаткування ще до укладення договору на бухгалтерське обслуговування, уважно вивчать особливості вашого бізнесу і підберуть оптимальний варіант співпраці з нами
  • проконсультують з питань відновлення бухгалтерського обліку, побудови ефективної бухгалтерської служби, податковому обліку, податкового планування та оптимізації податків, а також будь-якого питання, пов’язаного з податками і веденням бухгалтерії фірми
  • приведуть бухгалтерський і податковий облік у вашій компанії у відповідність з новими реаліями ведення бізнесу (в зв’язку з розширенням, укрупненням, появою нових видів діяльності і виходом на нові ринки)
Частка участі фахівців
у вашому обслуговуванні

Чем могут быть вам полезны:

Ми прекрасно усвідомлюємо, що помилка бухгалтера може занадто дорого коштувати і нам, і нашим клієнтам. Тому, для забезпечення високої якості послуги ведення бухгалтерського обліку ми створили свою власну аудиторську службу. Наші внутрішні аудитори не тільки консультують бухгалтери під час роботи і при підготовці звітності, а й ретельно перевіряють вже здану звітність до відповідних органів, забезпечуючи тим самим багатоступеневу систему перевірки якості обліку.
Методологи з бухобліку в свою чергу постійно допомагають нам доопрацьовувати і модернізувати програмні продукти 1С, щоб ми могли максимально знизити вплив «людського фактора» при веденні бухгалтерського обліку у наших клієнтів.
Частка участі фахівців
у вашому обслуговуванні

Чим можуть бути вам корисні:

Кожного клієнта у нас обслуговує не одна людина, а ціла команда професіоналів. Щоб полегшити процес комунікацій між вами і нашими фахівцям, система спілкування побудована за принципом «одного вікна».
  • фіксує всі ваші запити в нашій базі даних, щоб ніхто про них не забув, і жодне доручення не загубилося
  • контролює терміни виконання ваших доручень
  • організовує ваші зустрічі з експертами з бухобліку, оподаткування та ін.
  • здійснює документообіг між нашою і вашої компаніями і т.д.
Таким чином, все ваше спілкування з нашою компанією будується через персонального асистента, і він для вас вільний завжди.

За що нас особливо цінують клієнти

Багаторівневий контроль бізнес-ризиків

Багаторівневий контроль бізнес-ризиків

відпрацьовані методики багаторівневого контролю, посилені засобами автоматизації

Різнопланова експертна допомога

Різнопланова експертна допомога

консультації надають профільні експерти: бухгалтера, податкові консультанти, юристи та інші спецаілісти

Оперативність відповідей на запити клієнтів

Оперативність відповідей на запити клієнтів

намагаємося випереджати встановлені регламентом терміни

Розуміння галузевої специфіки

Розуміння галузевої специфіки

професійна команда і сучасні IT-рішення дозволяють більш ефективно вирішувати завдання бізнесу

Уміння працювати в складних і нетипових програмних продуктах

Уміння працювати в складних і нетипових програмних продуктах

1С:ERP, 1С:УПП, 1С:Комплексна автоматизація і друой сучасний софт

Розширена фінансова відповідальність

Розширена фінансова відповідальність

3 роки з моменту здачі бухгалтерської звітності за розширеним переліком ризиків